10 stycznia 2013

recykling :)

Witajcie!

Ostatnio moją uwagę przyciągają artykuły i zdjęcia, które naprowadzają mnie na to jak z rzeczy, które według mnie straciły na wartości, zużyły się, brakuje im tej dawnej świeżości, mogą stać się czymś nowym, oryginalnym.

Niekiedy nawet sama mogę wykonać pewne zabiegi upiększające, aby dać owym przedmiotom drugie życie. 


Postanowiłam, że co tydzień będę wrzucać dla Was wyszukane w Internecie, gazetach zdjęcia, jak z czegoś, 

co wydawałoby się jest już nie potrzebne, może powstać coś zupełnie nowego. 

Dziś to co najbardziej mi się spodobało: widelce jako wieszaki i fotel z korków :D


 
foto: festiwalrecyklingu.blogspot.com



 
foto: decoration-ideas.org/decoration/living-room/furniture-line-created-by-recycling/



2 komentarze:

  1. Wiele rzeczy można tak wykorzystać, kiedyś widziałem zastosowanie krzesła rozkładanego jako wieszak na ubrania.
    Jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. nasza wyobraźnia i chęci :)

    OdpowiedzUsuń