10 grudnia 2012

Święta tuż, tuż...

Witajcie Kochani!

Ostatnio otrzymałam komentarz z prośbą o inspirację świąteczne. Przepraszam jeśli od razu nie odpisuję, a tym bardziej w weekend, ponieważ wtedy jestem niedostępna ze względu na studia podyplomowe i wyjazdy. Dlatego wybaczcie gdy nie otrzymujecie od razu odpowiedzi, troszkę cierpliwości ;)


Wracając do dzisiejszego... święta przed nami dlatego po generalnych porządkach czas na dekoracje. W sklepach mamy wiele dodatków i ozdób mieniących się zlotem, srebrem, czerwienią i tak dalej. Polecam wszystko, co tylko się Wam spodoba ale jak zawsze
z pewnym umiarem :)


Przede wszystkim warto inwestować w świąteczne świece, które są cudownie zdobione (nawet jeśli ich nie wykorzystacie w tym roku, mogą przydać się na kolejne Boże Narodzenie). Czerwone i zielone łańcuchy,  mogą posłużyć nam nie tylko by ozdobić choinkę ale wykorzystajmy je jako ozdobne girlandy np. przewieszając przez karnisz. Wiele małych ozdób jak, takich jak: aniołki,  mikołaje, śnieżynki itp. mogą zostać wykorzystane do zrobienia własnego stroika świątecznego. Polecam nimi ozdobić pusty parapet, ale zanim to nastąpi połóżcie na nim kilka gałązek świerku wcześniej przewiązanego ozdobną złotą wstążką, dopiero wtedy na gałązkach umieścicie zakupione ozdoby.
Coraz częściej w sklepach można dostać ozdoby na patykach :-) Ja wykorzystuję je  by ozdobić niektóre kwiaty doniczkowe, jak i również wybrane doniczki przeplatam, obwiązując czerwono- złotą wstążką z wytłaczanymi gwiazdkami.


Wszystko może nabrać świątecznego charakteru!
Ciąg dalszy nastąpi... ;)


2 komentarze:

  1. Anonimowy20:45

    Witam :)Mam nadzieję że nie czujesz sie dotknięta moim postem......faktycznie, nie wzięłam pod uwagę tego co napisałaś / brak czasu /....Mi również często go brak / dom i obowiązki czasem mnie przerastają / Nie mniej jednak chciałabym " moja przystań" urządzić wyjątkowo na te święta bo...bo to pierwsze święta " na swoim " Oczekuję na Twoje podpowiedzi-propozycje.
    Pozdrawiam przed świątecznie :)
    mała_mimi

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że nie :)
    Z wielką chęcią Ci pomogę, pod wieczór wrzucę posta odnośnie kolejnych inspiracji świątecznych. Jeśli podasz mi e-maila to pomogę Tobie bardziej indywidualnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń