24 listopada 2012

Scrapbooking

Dla niektórych nie ma nic wspanialszego jak tworzenie nietypowych rzeczy.
Wyobraźcie sobie swoje biurko czy stół, a na nim materiały o różnej fakturze, farby, wstążki  niepotrzebne koronki, stemple jak i rozmaite koraliki. Dzięki tym mało potrzebnym (jakby mogło się wydawać przedmiotom) powstają fantastyczne i oryginalne kartki, albumy, oprawki do zdjęć, prezenty czy pamiętniki. Niekiedy z przedmiotów, które trafiłyby do kosza możemy wyczarować prawdziwe cuda. Zaczarowana scrapbooking-iem chyba sama się tym zajmę... Jeśli uda mi się coś stworzyć z resztek materiałów, które zalegają mi w pudełkach, kolorowych kartek, farb, koralików i innych przedmiotów to będę z siebie ogromnie dumna. 

Czy własnoręcznie wykonana ramka będzie lepiej prezentować się na mojej półce niż ta kupiona... oczywiście, że tak!!!

Wy też spróbujecie? :)








2 komentarze:

  1. Anonimowy21:24

    Witam.Jestem u Ciebie pierwszy raz... poczytałam, pooglądałam co nieco....malutko masz komentarzy ale nie przejmuj się, trzeba trochę czasu aby zaczęło się coś dziać...podoba mi się " Twój " kominek. Pozdrawiam i wytrwałości życzę.
    Motyl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i pozytywną energię :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń