21 listopada 2012

Otulające ciepło

Czy jest coś bardziej ciepłego i budzącego takie gorące uczucia jak kominek w domu?


Szczęściarzem może nazwać się każdy kto w swoim domu ma kominek, mały czy duży, taki otwarty czy zamknięty, a może rustykalny bądź bardzo stylowy. Nie ważne jaki, bo nie ma uniwersalnego pasującego do każdego wnętrza. 

Kominki mogą być różne i to jest w nich wyjątkowe, najważniejsze jest to, aby ten który wybierzemy do swojego wnętrza podobał się domownikom. Kominek to ozdoba pomieszczenia, dlatego pamiętajcie, że powinien być usytuowany w centralnym miejscu,
a nie gdzieś schowany w kącie. 
Lecz główną rolą jest jego funkcja użytkowa czyli ogrzewanie pomieszczeń. Więc jeśli należycie do grupy osób, które tylko podziwiają swój kominek przy "zgaszonym płomieniu", bo nie ma okazji by go zastosować to proszę zmieńcie to :) Okazja jest codziennie, czy nie jest cudownie poczytać książki przy kominku, albo wypić malinową herbatę przyglądają się otulającemu ciepłu?
W te mgliste, szare dni chłodnej jesieni marzy mi się kominek, taki mój kominek.
Nie wiem jak długo będę czekać na zrealizowanie mojego marzenia, ale mam nadzieję, że Wy kochani czytelnicy którzy macie to cudo korzystacie z niego.

a to mój szybki rysunek kominka, którego nie mam
(za brak talentu- przepraszam!)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz